Informacje ogólne IV Kongres Zdrowia Psychicznego
1. Wydarzenie będzie się odbywać w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, Plac Defilad 1, wejście od ul.Marszałkowskiej. Tym razem korzystamy z czterech sal usytuowanych na I piętrze.
Weźmie w nim udział ponad 1000 osób.
2. Główną salą plenarną będzie Sala Ratuszowa – żółta. To z niej będą transmitowane wydarzenia do
pozostałych sal. Do niej zaprosimy Państwa w pierwszej kolejności. Po jej zapełnieniu kolejni
uczestnicy zostaną przekierowani do pozostałych sal, gdzie można będzie na ekranach oglądać
wspomnianą transmisję.
Wejście do tej sali znajduje się po prawej stronie przy kawiarni.
3. Rejestracja dla uczestników będzie znajdować się przy wejściu do w/w sali. Prosimy o kierowanie
się bezpośrednio do wejścia. Wolontariusze będą sczytywać kod kreskowy (nie QR) z Państwa
wejściówek. Prosimy o zabranie ze sobą wydrukowanych wejściówek (e-biletów) lub
przygotowanie kodu w telefonie. W przypadku braku kodu prosimy o podejście do stolika
oznaczonego „Rejestracja dla uczestników”.
Przy rejestracji otrzymacie Państwo opaski, będziemy wdzięczni za włożenie ich na rękę.
Ułatwi to komunikacje na miejscu oraz przemieszczanie się między salami. W drugim dniu
Kongresu, tych z Państwa, którzy zachowają opaskę (niekoniecznie na ręku) zapraszamy do
okazania jej na wejściu i przejście od razu na salę. Pozostałych Państwa prosimy o okazanie
ponownie o wejściówek i pobranie opasek.
Rejestrację w I dniu rozpoczynamy o godzinie 8.30, w drugim dniu o godz. 8:00
4. Debaty równoległe zgodnie z programem odbędą się w czterech salach. Oznaczyliśmy je dla
ułatwienia kolorami. Dziękujemy za wybór debat przy rejestracji, w razie potrzeby możecie Państwo
zmienić decyzję i uczestniczyć w innej debacie.
5. W materiałach kongresowych otrzymacie Państwo m.in. aktualny program Kongresu. Lista
Panelistów zamieszczona będzie w wydawnictwie Kongresowym „Piękny Umysł”.
6. Posiłek – Partnerzy Kongresu:
– żabkagroup przygotowała dla Państwa pakiety śniadaniowe (kanapkę, surówkę i napoje) oraz
ekspresy z kawą i herbatą
– OSHEE – napoje izotoniczne
Przerwa lunchowa – we własnym zakresie. Polecamy okoliczne restauracje, w tym restaurację
Trojka znajdującą się w PKiN na tym samym poziomie oraz restauracje w Złotych Tarasach.
7. Zaświadczenie o udziale w Kongresie (jeśli zaznaczyli Państwo taką opcję w formularzu
rejestracyjnym) będą wysyłane pod wskazany adres mailowy do 30.06.2024 r.
8. Do Państwa dyspozycji jest bezpłatna szatnia na poziomie -1. Można tam zostawić odzieżIV KZP plan sal (1)
wierzchnią i parasole. Regulamin szatni
Jeśli będziecie Państwo mieli potrzebę przechowania bagaży podróżnych, to serdecznie prosimy o
skorzystanie z przechowalni na Dworcu Centralnym – można ją zarezerwować wcześniej
Przechowalnia bagażu
Niestety nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa bagażem w odpowiedni sposób.
9. Wolontariusze Kongresu będą ubrani w żółte koszulki.
10. Sale posiadają udogodnienia dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
11. Toalety główne znajdują się na poziomie -1 (poziomie szatni).
12. Parking – informacja: https://pkin.pl/parking/
Załączamy plan sal.
Z poważaniem
Do zobaczenia niebawem!
Krzysztof Rogowski
Koordynator Komitetu Organizacyjnego
Kongres Zdrowia Psychiczneg